לימודי שיטת "מוח אחד "

לימודי תעודה  לקראת תואר של  יועץ בכיר  מטעם המרכז של "מוח אחד" בארץ .

הקורס המורחב כבר ייפתח אחרי החגים בימי חמישי משעה 9:00-13:00 בבנימינה קרוב לרכבת

120 שעות מדהימות המשלבות ידע תיאורטי ובעיקר התנסות חוויתית.כל מי שיבחר ללמוד ירוויח כלי אבחוני וטיפולי מדהים יחד עם קבלת טיפולים אישיים ועבודה קבוצתית.

 

בדיקת שריר הדלתואיד

למה ללמוד מוח אחד?

שחרור ממתחים, העשרה עצמית , שיפור יכולות הלמידה , החזרת הסמכות והבחירה לעצמך , שיפור התקשורת האישית,שיפור מערכות יחסים,בקיצור למידה שמשנה חיים וזו לא קלישאה.

דרכי הלימוד :תיאוריה, הדגמות  והתנסות חווייתית.כלומר: במהלך הלמידה את/ה מטפל/ת ומטופל/ת.

 קורס מס' 1  כלים מקצועיים

לומדים את טכניקת העבודה והמחשבה שמאחורי השיטה.

בבסיס נלמד את טכניקת Muscle Test .טכניקה פשוטה ,יעילה וגאונית. בדיקת שריר הינה כלי בסיסי לעבודה עם התת מודע, הבנת דפוסי התנהגות לפי הברומטר ההתנהגותי, איך מזהים דרגות מתח שלילי, מה זו חסימה, איך מתמודדים עם עומס יתר, לומדים איך מתבצע תהליך שחרור מתח, דמיון מודרך יצירתי ככלי לטיפול בחרדות, פחדים, לקויות למידה, תקיעות בחיים.קורס זה מתאים מאד למטפלים שרוצים ללמוד כלי אבחוני מדויק ומדהים.

קורס מס' 2 -שיפור יכולות למידה

כלים לשיפור הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, שילוב בין מוח ימין ומוח שמאל, ריאקציות והשפעתן, טיפול בטראומות, היווצרות והסרת קיבעון,חשיבות הצהרות חיוביות בתהליך הריפוי. קורס זה נתאים מאד לכל מי שעוסק בהוראה ובאימון אישי וקבוצתי וכמובן לכל מי שרוצה לפתח את המקצועיות הטיפולית שלו/ה. קורס זה עשה שינוי אדיר בחיי. אחריו יכולתי לעזור לילדיי ולתלמידיי . עניין שגרם לי לשנות אתדרך החשיבה שלי על פתרונות לבעיות למידה.

קורס מס' 3 -הבנת הצופן-

תכירו את השפעת מבנה הפנים והגוף על התפקוד,

ההתנהגות ועל המתח הרגשי ביחסים בין אישיים. האם פעם חשבתם איך המבנה

שנולדתם איתו וגדלתם איתו משפיע על ההתנהגות האינסטינקטיבית שלכם? קורס  זה מדהים כי מגלה לנו את התכונות והסגולות שאתן נולדנו או הכחשנו . המודעות מקדמת אותנו להכיר את עצמינו ולהיעזר בהנחיות להתנהגות נכונה ומודעת.

קורס מס' 4 -מוח אחד מתקדם

שחרורי מתח מעמיקים והרחבה של הידע בשיטה. קורס זה מעמיק את הידע על התמודדות עם בעיות למידה ומתחים של החיים. האם פעם הבנתם את ההיבט  הרגשי של איברי הגוף?ומהו המסר של התמציות , בוודאי אתם יודעים כי רגש בא לידי ביטוי בעיניים -אז איך מטפלים ברגש דרך העיניים ?  חשיבותם של סמלים בחיי אנשים, הדיבור העצמי שלי לעצמי, איזון קוטבי בין ימין ושמאל הגוף, על כל אלו נלמד שחרור מתח רגשי. קורס זה מחבר אותנו לשיטות ריפוי עתיקות שהוכיחו את עצמן כבר מאות ואלפי שנים.כמו : אבני מרפא,פרחי וצמחי מרפא ורפואה סינית.

קראו את המלצתה של מתוקה מחנאי 

קורס קינסיולוגיה חינוכית – 

קורס שעוסק בתרגילי מוח .סט מדהים שעוסק בהורדת מתחים ושיפור יכולות למידה . קורס פרקטי עם תרגילים שפוטים ליעילים שמתאים לבצע בכל שעה ובכל מצב. שם ניגע בשיפור הקשב והריכוז,שיפור הביטוי בכתב ובע"פ ,שיפור המיקוד והקליטהותרגילים שמחזקים חשיבה חיובית

בשנה ב' לומדים 3-4 קורסים נוספים :

קורס מס' 5 – חזק יותר ממילים

קורס אדיר בו נרחיב את הידע שלנו על האידיבידואליות האינסטיקטיבית. כלומר : נקבל ידע על מבנה הפנים שלנו ונראה עד כמה אנו בהכחשה למי שאנו באמת. ידע מדהים שמייצר שינוי גדול בחיים.

קורס מס' 6 – מבנה נוירולוגי

שם נבין מאין באים הכאבים שלנו ומה כדאי לעשות בעניין.נלמד על קוטביות הגוף וטכניקות נוספות לשחרור מתח ריגשי . אחד משחרורי המתח החשובים בספר זה הוא התמודדות עם דפוסי פחד דרך העיניים, שהרי העיניים הם ראי הנפש.בנוסף,נלמד שימוש באנרגיית המרידאנים.

קורס מס' 7 – מערכות יחסים בסכנה

קורס נפלא -מעורר מחשבה והשראה. שחרורי המתח בו הם עמוקים ומגיעים לסיבת הסיבות של התגובות שלנו וההתייחסות שלנו לכל מערכות היחסים שלנו עם עצמינו ,עם המשפחה,ההורים,דורות קודמים, החברים  ועם הסביבה.

 

9 תגובות
  1. שרה בן יצחק הגב

    מעוניינת בפרטים ללימודי קורס מוח אחד

  2. אבירן הגב

    היי מעוניין בפרטים 0528080757

  3. ירדן סופר הגב

    מעוניינת בפרטים להרשמה לקורס

  4. טל ויקטור סבג הגב

    שלום
    אשמח לקבל פרטים
    תודה

  5. בנימין הגב

    מעוניין בפרטים

  6. שרית הגב

    האם צפוי להפתח גם קורס של לימודי ערב?
    ואשמח לקבל מידע על העלות ותנאי התשלום

השארת תגובה